Zobacz atrakcje w okolicy:
Brama PyrzyckaBaszta JeńcówMuzeum Archeologiczno-Historyczne w StargardzieRynek Staromiejski StargardBaszta BiałogłówkaMiedwie MoloHotel Mały Młyn - Stargard
Logos hotele w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Zakopanem, Poznaniu, Lublinie, Suwałkach, Augustowie.
Hotel Mały Młyn
Stargard ul.Gdańska 5 hotele
Liczba pokoi
7
WiFi
Parking
Wyżywienie
Udogodnienia
Akceptacja zwierząt
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
7.6/10
Liczba pokoi
7
WiFi
Parking
Wyżywienie
Udogodnienia
Akceptacja zwierząt
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
7.6/10
Hotel Mały Młyn mieści się w zabytkowym młynie wodnym z XIX wieku i oferuje pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz prywatny parking. Odległość od dworca kolejowego w Stargardzie Szczecińskim wynosi 1,6 km.
Wnętrza hotelu Mały Młyn pełne są oryginalnych elementów, takich jak pięknie sklepione sufity. Pokoje mają wyłożone wykładziną podłogi i urządzone są w klasycznym stylu. W każdym z nich znajduje się telewizor, biurko i łazienka z prysznicem.
Goście mogą zjeść posiłek w restauracji, która specjalizuje się w daniach kuchni polskiej. W hotelu znajduje się także piwnica z winami.
Stare Miasto w Stargardzie Szczecińskim usytuowane jest około 1 km, a Szczecin - 30 km od obiektu.
Doba hotelowa od godziny 14:00 do 12:00.
Pokój dwuosobowy. W tej opcji zakwaterowania zapewniono 1 łóżko. Pokój Dwuosobowy - 3 osobowy. ;
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi. Do dyspozycji gości są 2 łóżka. Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi - 2 osobowy.
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Możliwe wystawienie faktury
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Pojemniki na śniadanie na wynos
system alarmowy
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
ekspresowe zameldowanie / wymeldowaniedodatkowo płatne
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
bar
usługa prasowaniadodatkowo płatne
indywidualne zameldowanie / wymeldowanie
Wi-Fi
faks / kserododatkowo płatne
Maseczki dla gości
restauracja
całkowity zakaz palenia
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
monitoring wokół obiektu
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
parking przy ulicy
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Płatności bezgotówkowe są możliwe
meble ogrodowe
W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
zwierzęta domowe są akceptowane
całodobowa recepcja
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
przechowalnia bagażu
gaśnice
bezpłatny parking
winda
dostęp za pomocą kluczy
Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
dostęp do Internetu
parking dla osób niepełnosprawnych
codzienne sprzątanie
ogrzewanie
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
prywatny parking
sejf
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
czujnik dymu
Dostęp do personelu medycznego
taras słoneczny
zaplecze bankietowe / konferencyjnedodatkowo płatne
Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
parking
taras
parking na miejscu
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
udogodnienia dla niepełnosprawnych
monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
pralnia chemicznadodatkowo płatne
bezpłatne Wi-Fi